Gel Cleanser parfümös zseléfixáló folyadék -25%   

PerfectNails
  • Termékek
    • Skiba Noémi kedvencei icon Skiba Noémi kedvencei
    • Strandparty akció icon Strandparty akció
    • 2025 Év színe icon 2025 Év színe
    • Szezonális ajánlatok icon Szezonális ajánlatok
    • TPO mentes icon TPO mentes
    • HEMA Free icon HEMA Free
    • Gél Lakk icon Gél Lakk
    • Gél Lakk Szettek icon Gél Lakk Szettek
    • Polyacryl Gel icon Polyacryl Gel
    • Color Rubber Base Gel icon Color Rubber Base Gel
    • Műköröm icon Műköröm
    • Manikűr, Pedikűr icon Manikűr, Pedikűr
    • Gépek / Lámpák icon Gépek / Lámpák
    • Műkörmös Oktató Videók icon Műkörmös Oktató Videók
    • Masszázs, Kozmetika icon Masszázs, Kozmetika
    • Ajándékutalványok icon Ajándékutalványok
  • Kiárusítás Kiárusítás
  • Újdonságok
  • Promóciók
  • Üzleteink
  • Tanfolyamok
  • Hűségpontok
Vissza
Hogyan használd ki a közösségi média erejét? – Tippek, trükkök

Hogyan használd ki a közösségi média erejét? – Tippek, trükkök

Sokszor halljuk, látjuk, olvassuk, hogy a mai világban a promóciót érdemes fokozottan a közösségi médiára tervezni, de mégis milyen szabályokat alkalmazzunk, mit, mikor és hogyan posztoljunk? Nézzünk néhány tippet, illetve tanácsot, amik segíthetnek a marketing munkánk során.

2024.01.22 12:52 Perfect Nails
Perfect Nails

Mit posztoljunk?

A mit kérdés előtt érdemes mindig azt figyelembe venni, hogy kinek fog szólni a posztunk, kit szeretnénk vele megszólítani? Ha a leendő és/vagy meglévő vendégeinket szeretnénk elérni, akkor olyan témákat kell behoznunk, amelyek érdeklik őket. Ez lehet szöveges téma, például az aktuális trendszínekről, a különböző körömformák bemutatásáról, az anyagok és technikák közti különbségekről. Bármilyen olyan kérdéskört bemutathatunk, amelyről a vendégeink kérdezni szoktak.

Kielemezhetünk olyan helyzeteket, amelyek gondot okoznak a vendégeinknek, vagy ami foglalkoztatja őket. Esetleges tévhiteket oszlathatunk el, például, hogy kell-e pihentetni a körmöt, rágott körömre lehet-e körmöt készíteni, ha valaki allergiás, akkor milyen termékeket érdemes esetleg megpróbálnia.

Tehetünk fel mi kérdést, amiben kérjük az ő véleményüket vagy tapasztalatukat, például milyen formájú vagy hosszúságú körmöket viselnek szívesen, milyen színt kedvelnek, milyen típusú díszítést választanak. Ezek a típusú posztok amiatt is nagyon jók, mert amellett, hogy az emberek általában szeretik, ha kikérik a véleményüket és kíváncsiak rá, maga az olvasó visszajelzése egy posztra az algoritmus felé azt jelzi, hogy a posztunk értékes, az olvasókat érdekli.

Kép vagy videó?

Újabban megfigyelhető, hogy az algoritmus és maguk a nézők is jobban kedvelik a videós tartalmakat, ebből is a rövid, pörgős, figyelemfelkeltő és érdekes tartalmakat. Érdemes tehát abban gondolkodni, hogy mini, kb. 30 másodperces videóban tudjuk összesűríteni, amit szeretnénk megmutatni.

Emellett persze a kép posztok is értékesek maradtak, itt érdemes arra törekedni, hogy a fotó összképe legyen annyira figyelemfelkeltő, hogy megakadjon rajta az olvasó szeme: akár a beállítás, akár a színvilág, a köröm melletti kiegészítő ejtse rabul az olvasót. Emellett ügyeljünk a kép méretére: még mindig nagyon jó választás a szabályos négyszög vagy a függőleges irányban enyhén magas téglalap formátum, amely jobban kitölti a telefon képernyőjét, ezáltal kiszorítja maga mellől az egyéb tartalmakat.

Reakció kiváltása

Az algoritmus és végső soron számunkra is az egyik legjobb visszajelzés arról, hogy mennyire tetszik a posztunk, az maga a reakció, amely lehet a Like gomb megnyomása, illetve az egyéb hangulatjelek (szív, ölelés), valamint a kommentelés. Mindegyik nagyon erősen növeli a posztunk értékét, amely miatt az algoritmus egyre több embernek fogja azt megmutatni, így még több reakciót generál. Ennek a pozitív spirálnak az elérése miatt alkalmazzák sokan a technikát, amelynél a poszt szövegében buzdítják a nézőt reakció adására, akár a vélemény kifejezésére, akár konkrétan szavazásra vagy ismerősök megjelölésére.

Körömfotó

Elemzés, értékelés

Ne felejtsünk el időnként statisztikát lekérni a felületeken, hogy picit meg tudjuk vizsgálni, melyik poszt volt a sikeres, és próbáljuk beazonosítani, hogy mi lehetett az az elem, amitől a sikeres posztok nagy nézőszámot/reakciót váltottak ki. Ebből kiindulva tervezzük a következő időszak posztjainak típusát, hiszen ez egy nagyon közvetlen és jól kihasználható visszajelzés számunkra, amely ha ügyesek vagyunk, rengeteg emberhez elérhet, és válhat belőlük érdeklődő követő, a későbbiekben pedig ügyfél, vendég, vásárló. Hogyan szerezzek több vendéget? című cikkünkben további hatékony módszerekről is olvashatsz.

Cikk szerzője:

Darabos Évi

Vissza
Fontos lehet
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
  • EU-s pályázat
  • Gyakran ismételt kérdések
  • Szerviz
Itt vagyunk
  • Üzleteink
  • Viszonteladó partnerek
  • Facebook
  • Instagram
  • TikTok
  • Youtube

  • Pinterest

  • Termékkatalógus
Mi vagyunk
  • Rólunk
  • Műköröm oktatás
  • Oktatók
  • Műköröm nagykereskedés
  • Sara Beauty Spa kozmetikumok
  • Meru sportkrémek
  • Perfect Nails Romania
  • Perfect Nails Worldwide
  • Karrier
Keress minket
      • Westend1062 Budapest, Váci út 1-3.
      • Etele Pláza 1119 Budapest, Hadak útja 1. I. em.
      • Mester utca 1095 Budapest, Mester utca 85/B
      • vevoszolgalat@perfectnails.hu
      • +36 1 510 0302

        *Az üzletek készletei tájékoztató jellegűek. Az aktuális készletről kérjük, érdeklődj ügyfélszolgálatunkon!

     

    perfectnails.hu
    perfectnails.hu
    perfectnails.hu
    perfectnails.hu
    perfectnails.hu

    Mit jelent a dun & bradstreet platinum excellence?

    A Dun & Bradstreet Európában is elismert tanúsítványára, a magyar vállalkozások mindössze 0,5%-a jogosult.

    A Dun & Bradstreet Platinum minősítéssel rendelkező cégek Magyarország legmegbízhatóbb vállalkozásai közé tartoznak, kivételes teljesítmény és működés jellemzi őket és minden tanúsított vállalkozás az elmúlt 5 évben folyamatosan megfelelt a Dun & Bradstreet AAA nemzetközi minősítési rendszer legszigorúbb kritériumainak.

    © 1992 - 2024 Perfect Nails Kft.

    Árukereső.hu Árukereső.hu
    simplepay_hu_v2
    A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
    gpwebpay
    • Újdonságok icon Újdonságok
    • Skiba Noémi kedvencei icon Skiba Noémi kedvencei
    • Strandparty akció icon Strandparty akció
    • 2025 Év színe icon 2025 Év színe
    • Kiárusítás icon Kiárusítás
    • Szezonális ajánlatok icon Szezonális ajánlatok
    • TPO mentes icon TPO mentes
    • HEMA Free icon HEMA Free
    • Gél Lakk icon Gél Lakk
    • Gél Lakk Szettek icon Gél Lakk Szettek
    • Polyacryl Gel icon Polyacryl Gel
    • Color Rubber Base Gel icon Color Rubber Base Gel
    • Műköröm icon Műköröm
    • Manikűr, Pedikűr icon Manikűr, Pedikűr
    • Gépek / Lámpák icon Gépek / Lámpák
    • Műkörmös Oktató Videók icon Műkörmös Oktató Videók
    • Masszázs, Kozmetika icon Masszázs, Kozmetika
    • Ajándékutalványok icon Ajándékutalványok
    • Promóciók
    • Üzleteink
    • Tanfolyamok
    • Hűségpontok
    Belépés
    Regisztráció
    Adatkezelési beállítások
    Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhetsz, amivel elfogadod az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.